پنجشنبه، شهریور ۷

.

۲۱ نظر:

Masumeh Asman گفت...

لعنت به هر چیز دیگری!
و چه خوب که دوباره می نویسی دختر. چه قدر خوب.

لیلاخانوم گفت...

نفسم یه لحظه ایستاد. عجب متنی. عجب.

moonalisacode گفت...

به قول دوستان نفس آدم رو میگیری با نوشتنت...چه خوب که دوباره اینجا مینویسی.

بهناز میم گفت...

مرسی >< چه استقبال گرمی کردین ازم :ی : **

میم گفت...

چه گرد و غبارروبی خفن و تکان دهنده ای

(S a b A) گفت...

ایول بهناااااااااااز.
تا چند هفته پیش به امیدی توئیترت رو هی ریفرش میکردم انقد که دلم برای حرف زدنت تنگ شده بود.

مامان گفت...

فگر خوبیه! منم میخوام!

وبلاگ ماد گفت...

متن خیلی زیبایی بود.
قلم خوبی داری
از آشنایی باهات خوشحالم.

آقای خالتور زن گفت...

بابا چه جالب ،
سالهاس از آدم و عالم دورم ،،،،
دوستای قدیمی داشتم ، گاهی درد دل میکردم باهشون، اون سالهایی رو میگم که تازه یاهو مسنجر اومده بود.
وان آو ده فیو یِرز!
بعد این همه سال ، میچسبه به آدم ، که بیای ببینی اووووووووووو، این یارو رفیقت تو این سالها برای خودش وبلاگ نویس دوست داشتنی و محبوبی شده و به به به به به ! چه قلمی آقا!
میام ، میخونم ، میچسبه! خیلی!

سام‌وان گفت...

خوب گفتی. آی مرگ بر تو، آی مرگ بر تو

مانی گفت...

«تو می‌دونی چرا هر کی داخل ِ لپ ِ خودش رو گاز بگیره، تو این احساس تنهاست؟»
پوفففف...

NoName گفت...

بهناز خانوم ،
اینجا دیگه گردگیری نمیشه؟

saeedeh گفت...

آی گفتی سقوط آزاد و دلمو آتیش زدی.
ای سقوط آزاد دوست داشتنی...
و بعد یا همه چیز از نو یا هیچ...

حفره گفت...

من لبه ی لبه بودم. همون لبه ای که گفتی. برگشتم تا ببینم اگه کسی هست تهدیدش کنم ولی هیچکی نبود . فقط یه صدا بود که منو تهدید میکرد. صدای بچه ای که هفده سال پیش تو قلبم سقط شد.

ناشناس گفت...

بنویس بهناز
بنویس خو

gavazn kohandar گفت...

سلام
اولین پست وبلاگم
http://gavaznkohandar.blogspot.com/

سوپرانو گفت...

سلام با تبادل لينک موافقيد؟

وحیده گفت...

سلام. من از روی گوشه سمت راست یا چپ چند تا از وبلاگ هایی که میخونم اینجا رو پیدا کردم. بعد طبق معمول همه چیزهایی که دوستشون دارم یک نفس همه را خواندم. آخرین تاریخ مال خیلی وقت پیش است و نمیدانم هنوز حتی همین کامنتی که دارم مینویسم فرستاده ، یعنی ارسال، میشود یا دیگر همه چیز از بس کار نکرده متوقف شده! من خواننده خاموشم ...خیلی خاموش...حالا منافعم به خطر افتاده و شما دیگر نمینویسید...پس مجبورم دیگر خاموش نباشم. کاش میشد بازهم بنویسید. یا اینکه اگر جای دیگری مینویسید می شود آدرسش را به من هم بدهید

ladyrosmary گفت...

:(

گاریچی گفت...

سلام ما یک ماهنامه اینترنتی به نام وزین نامه داریم
که پیش شماره 17 را میتوانید از اینجا دانلود کنید
http://www.mediafire.com/view/w4awodsc31kbkge/no.17.pdf
آیا میتوانیم به همکاری با شما امیدوار باشیم؟!لطفا با ما تماس بگیرید

shaghayegh گفت...

زندگی لبه دارد, فقط تیز است, آنقدر بد می برد که پریدن یادت می رود